Pomoc Klienta

Zwroty i reklamacje

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. ( Dz. U. z 2014 r. poz. 827 ) Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni licząc od daty wydania mu rzeczy. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Realizacja prawa odstąpienia od umowy polega na złożeniu jednoznacznego oświadczenia woli na piśmie wysłanym pocztą lub na stronie internetowej sklepu w wyżej wymienionym terminie, a następnie na odesłaniu towaru z dowodem zakupu. Odesłanie odbywa się na koszt Klienta. Zwrot zostanie przyjęty tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, nie został pozbawiony fabrycznego opakowania lub nie posiada innych uszkodzeń. Jeśli kartonik był w folii ochronnej, to jej stan powinien być nienaruszony. Odsyłany produkt powinien być dobrze zabezpieczony, tak żeby dotarł w sanie nienaruszonym. Gwarantujemy niezwłoczny zwrot dokonanych płatności, w tym, kosztów dostarczenia rzeczy ( koszt dostarczenia najtańszy z oferowanych ), na wskazany numer konta bankowego.

Reklamacja towaru polega na zgłoszeniu obsłudze sklepu informacji o usterce (wadzie fabrycznej). Podstawy do reklamacji nie stanowią zmiany szaty graficznej oraz projektu flakonika przeprowadzone przez producenta. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu paczki będą rozpatrywane tylko na podstawie spisanego wraz z kurierem protokołu reklamacyjnego.

Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.

Odpowiednio zabezpieczoną paczkę należy odesłać na adres:
Yes-Ser s.c. Z. i W. Seremak, POSTE RESTANTE, 00-905 WARSZAWA 35

Przykładowy wzór oświadczenia odstąpienia od umowy:

  1. kliknij tutaj aby pobrać w formacie MS Word
  2. kliknij tutaj aby pobrać w formacie PDF

Kontakt | O firmie | Regulamin | Jak zamawiać? | Status zamówienia | Polityka prywatności | Reklamacje

karty
Design by Orsetto