Pomoc Klienta

Regulamin


§1 Postanowienia ogólne.

  1. Właścicielem sklepu Parfum.pl jest firma:
    "Yes-Ser" s.c. Z. i W. Seremak
    03-117 Warszawa, ul. Stągiewna 2a
    NIP: 524-000-72-57 REGON: 010104358
    Telefon: 0-605606455, Fax: 0-22 6650698
    Rachunek bankowy:
    Bank Handlowy w Warszawie S.A.
    59 10301582 0000000808147009
    Firma powstała w 1990 roku na podstawie Zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 112979 wydanego przez Delegaturę Biura Działalności Gospodarczej i Zezwoleń Urzędu m.st. Warszawy dla Dzielnicy Białołęka.
  2. Numery PKD:
    PKD 46.45.Z - Sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków.
    PKD 52.61.Z - Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet.
  3. Warunkiem technicznym niezbędnym do korzystania ze sklepu internetowego Parfum.pl jest posiadanie komputera z dostępem do internetu i włączoną obsługą cookies oraz JavaScript w przeglądarce internetowej.

§2 Zamówienia.

  1. Zamówienia można składać całą dobę drogą elektroniczną. Zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz święta rozpatrywane będą w najbliższym dniu roboczym.
  2. Istnieje możliwość składania zamówień telefonicznie w dni powszednie od godz. 8:00 do 17:00 tel. stacjonarny 22 665 06 98, tel. komórkowy 605 606 455
  3. Zamówienia są realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00 z wyłączeniem dni wolnych i świąt.
  4. Zamówienia składa się w sposób opisany w dziale "Jak zamawiać?".
  5. W dziale "Status zamówienia" mogą Państwo na bieżąco sprawdzić status ostatnio złożonego zamówienia.
  6. Złożenie zamówienia zostanie potwierdzone automatycznie przez system drogą elektroniczną.
  7. Przyjęcie zamówienia do realizacji zostanie potwierdzone telefonicznie przez pracownika realizującego zamówienie.
  8. Na życzenie wystawiamy faktury VAT.
  9. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień, których potwierdzenie będzie niemożliwe.
  10. Jeżeli dane podane w formularzu zamówieniowym zawierają błędne informacje należy poinformować o tym fakcie nasz sklep drogą elektroniczną.
  11. W dniu zamówienia towaru obowiązuje cena z oferty z tego samego dnia.
  12. Zamówienia mogą być składane jedynie w języku polskim.

§3 Warunki dostawy oraz płatności.

  1. Tabela kosztów wszystkich wariantów dostawy i płatności:
    Dostawa:Płatność:Koszt:
    Poczta Polska PACZKA24karta kredytowa12.00PLN
    Poczta Polska PACZKA24przelew bankowy12.00PLN
    Poczta Polska PACZKA24pobranie16.00PLN
    Poczta Polska paczka pocztowa priorytetkarta kredytowa12.00PLN
    Poczta Polska paczka pocztowa priorytetprzelew bankowy12.00PLN
  2. Forma dostawy oraz płatności wybierana jest przez klienta w trakcie składania zamówienia.
  3. Koszty dostawy uwzględnione przy składaniu zamówienia stanowią odrębną część, którą ponosi w całości klient. Ze względu na to że Poczta Polska wymaga zapłaty przy przyjęciu przesyłki do realizacji sprzedający uiści ją w imieniu Klienta. Klient zobowiązuje się więc odesłać założoną kwotę przez sprzedającego wraz z kwotą wynikającą z dowodu zakupu.
  4. Przyjmujemy płatności realizowane przelewem, kartą kredytową lub przy odbiorze przesyłki.
  5. Zamówienia opłacane przy odbiorze realizujemy po telefonicznym potwierdzeniu.
  6. Zamówienia opłacane przelewem lub kartą kredytową realizujemy po otrzymaniu wpłaty.
  7. W sporadycznych przypadkach może zdarzyć się, że produkt zamieszczony na naszej stronie nie będzie dostępny natychmiastowo.
  8. Jeżeli czas dostawy miałby trwać dłużej, poinformuje o tym nasz pracownik.

§4 Produkty.

  1. Wszystkie produkty dostępne w sklepie Parfum.pl są oryginalne, fabrycznie nowe, nieużywane i w oryginalnym opakowaniu. Część producentów nie zabezpiecza kartoników folią. Są to głównie zestawy kosmetyczne jak również niektóre linie popularnych wód takie jak: Hugo Boss, Givenchy, Lacoste, Calvin Klein, Laura Biagiotti i in.
  2. Ceny towarów zawierają podatek VAT i są wyrażone w polskich złotych.
  3. Wszystkie znaki towarowe, nazwy produktów i ich zdjęcia są wyłączną własnością ich producentów, zostały użyte jedynie w celu informacyjnym.

§5 Zwroty produktów oraz reklamacja.

  1. Na mocy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( Dz. U. z 2014 r. poz.827) Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od momentu objęcia rzeczy w posiadanie. Wskazane prawo odstąpienia od umowy dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, a nie przedsiębiorcy. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy należy w wyżej wymienionym terminie dostarczyć stosowne oświadczenie woli o odstąpieniu od umowy pocztą na adres: Yes-Ser s.c. Z.W. Seremak, POSTE RESTANTE, 00-905 Warszawa 35 lub złożyć na stronie internetowej sklepu.
  2. Rezygnacja może nastąpić jedynie gdy: produkt nie był używany, nie został pozbawiony fabrycznego opakowania oraz nie został w jakikolwiek sposób uszkodzony. Jeżeli kartonik był w folii ochronnej, to jej stan musi być nienaruszony.
  3. Reklamacja polega na zgłoszeniu obsłudze sklepu informacji o usterce (wadzie fabrycznej) zakupionego produktu. Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
  4. W razie rezygnacji lub reklamacji należy do nas odesłać produkt razem z oryginalnym opakowaniem oraz otrzymanym dokumentem zakupu, tak zabezpieczony, aby dotarł w stanie nienaruszonym.
  5. Odpowiednio zabezpieczoną paczkę należy odesłać na adres: Yes-Ser s.c. Z.W. Seremak Poste Restante 00-905 Warszawa 35.
  6. Gwarantujemy niezwłoczny zwrot wszystkich otrzymanych płatności, w tym koszty dostarczenia towaru ( według najtańszego taryfikatora kosztów dostawy) na wskazany rachunek bankowy. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia do sklepu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi konsument.
  7. Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.
  8. Podstawy do reklamacji nie stanowią zmiany w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają ze zmian przeprowadzonych przez producenta. Są to głównie zmiany szaty graficznej opakowania lub projektu flakonika.
  9. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu paczki będą rozpatrywane tylko na podstawie spisanego wraz z kurierem protokołu reklamacyjnego.
  10. Przykładowy wzór oświadczenia odstąpienia od umowy:
    1. kliknij tutaj aby pobrać w formacie MS Word
    2. kliknij tutaj aby pobrać w formacie PDF

§6 Bezpieczeństwo.

  1. Wykorzystujemy nowoczesne mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych.
  2. Cały proces składania zamówień jest szyfrowany protokołem SSL.
  3. Do szyfrowania połączeń jest wykorzystywany certyfikat wydany przez firmę Equifax Secure Certificate Authority, która wcześniej sprawdziła naszą wiarygodność.

§7 Postanowienia końcowe.

  1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.
  2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę "Yes-Ser" danych osobowych, zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz.U. z dn. 29 sierpnia 1997r. Nr 133, poz. 883.
  3. Sklep jest uczestnikiem programu "Zaufane Opinie" w ramach usługi świadczonej przez Ceneo Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-166), ul. Grunwaldzka 182, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000493884, NIP: 7792420393, REGON: 302655470, polegającej na przesyłaniu przez Ceneo do Użytkowników za pośrednictwem poczty elektronicznej ankiet służących uzyskaniu od Użytkownika opinii na temat transakcji dokonywanej przez Użytkownika w Sklepie, a także na zamieszczaniu w serwisie dostępnym w domenie Ceneo.pl opinii wyrażonych przez Użytkowników w rezultacie otrzymania ankiet.
  4. Użytkownik dokonujący zakupu w Sklepie może dobrowolnie wyrazić zgodę na przekazanie jego danych osobowych, w tym adresu e-mail do Ceneo oraz na przetwarzanie przez Ceneo jego danych osobowych - wyłącznie w celu wypełnienia ankiety wskazanej w powyższym punkcie.
  5. Firma "Yes-Ser" zobowiązuje się do przetwarzania danych osobowych wyłącznie do celów związanych z realizacją zamówienia oraz wystawieniem opinii o dokonanej transakcji.
  6. W sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

Kontakt | O firmie | Regulamin | Jak zamawiać? | Status zamówienia | Polityka prywatności | Reklamacje

karty
Design by Orsetto